//
praegu loed....
Magistritöö seminar 1 IFI7065

Magistritöö metodoloogia kirjeldus – 4. kodutöö

Ülesanne: http://magtooseminar.wordpress.com/2013/04/06/iseseisev-too-iv-kontaktpaevaks/ 

Magistritöö pealkiri:  Gümnaasiumi uurimistööde juhendamise keskkonna kontseptuaalne disain

  • keda/mida hakkate uurima? Kas need on õpetajad, õpilased, lasteaialapsed või hoopis mingid dokumendid, mängud jne? Kui palju uuritavaid te enda arvates oma probleemi korralikuks lahendamiseks vajate? Kas need uuritavad peaks/võiks olla näiteks ühe kooli õpetajad või on need mängud teatud vanusele?
    • Kõigepealt uurin, millist tuge pakutakse uurimistööde juhendamiseks õpetajatele teistes riikides.
    • Siis uurin eesti gümnaasiumiõpetajate käest, millist haridustehnoloogilist tuge nad vajavad uurimistööde juhendamiseks.
  • kuidas te andmed kätte saate? Kas näiteks võiks mõnda sihtgruppi intervjueerida, lasta täita neil küsimustik või hoopis koguda nende mõtteid ajaveebidest?
    • Teiste riikide kogemusi uurin ja otsin interneti abil, lugedes teadusartikleid, konverentside materjale jm
    • Eesti õpetajate seas teen küsitluse (valim kuulub veel täpsustamisele). Esialgu arvan, et Google Forms vahendi abil.
    • Kavatsen teha ka intervjuu mõnede väga kogenenud uurimistööde juhendajatega.
  • mida te nende andmetega peale hakkate? Kas otsite näiteks kogutud ajaveebidest teatud sõnu, juhtumeid või tahate hoopis põhjalikumalt vaadelda teatud mängu komponente?
    • Teiste riikide kogemustes võib olla mõni vastus eesti õpetajate uuringust avaldunud probleemidele ja vajadustele.
    • Kui saan teada, missugune osa uurimistööde juhendamisel vajab kõige rohkem tuge, saab sellele lahendust leidma hakata.

Arutelu

Kommenteerimine on suletud.

www.delicious.com/taimi

Flickr Photos

mai 2013
E T K N R L P
« apr.   sept. »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

RSS Elo

RSS Kristi

  • Tekkis viga, ilmselt see uudisevoog ei tööta. Proovi hiljem uuesti.

RSS Meelis (Ht-uuring)